Doplnok do 22

Autor: Martin Kamenský | 5.10.2013 o 23:59 | (upravené 7.10.2013 o 17:16) Karma článku: 1,04 | Prečítané:  330x

4.diel Seriálu o rodovej rovnosti (gender mainstreaming) V predchádzajúcich 2 článkoch som komentoval článok pani Pietruchovej o rodovej rovnosti a 22 nepravdách i faktoch, došiel som k číslu 16. Zvyšných 6 spomeniem postupne na ďalších blogoch, lebo komentovanie zvyšnej časti Oľginho článku nie je celkom vhodný štýl pre písanie blogu. Aby som ostal verný názvu (dokončeniu 22-ky), doplním výpočet 6 bodov tu:

 

1 [17]  Vedecké názory/dôkazy o silnom preceňovaní vplyvu tzv. "sociálneho pohlavia" (rodu) na mužskosť a ženskosť

2 [18]  Pretláčanie filozofie postštrukturalistického feminizmu, napriek tomu, že veda ukazuje na iné dôvody rozdielných rolí mužov a žien

3 [19]  Kontroverzná tzv. rodovo citlivá výchova / pedagogika v predškolskom veku

4 [20]  Kontroverzná tzv. rodovo citlivá výchova / pedagogika v školskom veku

5 [21]  Podpora zo strany štátu, cenzúra v hlavných médiách

6 [22]  Snaha o totalitársky spôsob presadzovania celého myšlienkového prúdu

gender mainstreamingu (v širšom slova zmysle)

Určite si všimneme aj prínos rovností mužov a žien a oddelíme v ďalších blogoch realitu od filozofie ...

 

Čítať predchádzajúci diel seriálu: Gender (rodová) rovnosť: 22 neprávd i faktov (pokračovanie)

Čítať nasledujúci diel seriálu: V Nórsku sa majú ženy najlepšie (veda vyvrátila vplyv rodu-gender)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?